about you now

godeftermiddag. igår var en trevlig kväll. och jag hade med mig kameran. så bilder kommer lite senare. ska ta mig ner till stallet nu. har inte varit där sen i måndags och jag vill ner och mysa lite med hästarna. :)
blir och lite så kommer senare som sagt.  Träffade mitt första bloggfan igår igen. Han är rätt trevlig alltså! Nästa gång måste jag ta en bild på honom, så han får platsen som första bloggfan officiellt! :)



Can we bring yesterday back around 
'cause I know how I feel about you now
I was dumb, I was wrong
I let you down
But I know how I feel about you now


du är en enda jag vill ha. Du är han! när ska du och alla andra förstå det! Du är den enda jag är tillräckligt trygg med. Jag skulle gå över vatten & eld för din skull.

Nej, jag skulle ju till stallet! Vi hörs senare!
pussss

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag gör mitt bästa för att vara trevlig :)

2009-12-14 @ 10:28:12
Postat av: sara

trevlig ska man vara! :D

2009-12-14 @ 22:15:12
URL: http://egowoman.webblogg.se/
Postat av: Johan

ja det är det bästa, då kommer man längst har jag hört ;)

2009-12-15 @ 01:02:23
Postat av: sara

precis! :)

du får kommentera lite mer tycker jag! :D hahaa :P

2009-12-15 @ 01:08:14
URL: http://egowoman.webblogg.se/
Postat av: Johan

ja jag för göra det. :)

2009-12-16 @ 11:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0