bettskena och veckorevyn

nu är jag äntligen hemma från tandläkaren igen. jag missade den bussen som jag trodde att jag skulle ta hem. Men men.
dagen började vid åtta. jag vaknade och sen snoozade jag en stund. Det finns faktiskt inget bättre. Gick upp, tog på mig, sminkade mig, väckte lillebror & sen stack jag till bussen. Träffade Elliz, och som ni såg tidigare så stack vi och käkade frukost på ett café i stan. Mysigt!
Sen stack jag till tandläkare, fick min bettskena och dem lagade min provisoriska lagning.
Nu sitter jag och tittar på How I meet your mother, och har en smula huvudvärk igen. Men jag är fruktansvärt mycket piggare än vad jag har varit hela veckan. Som sagt, har bara lite huvudvärk.

Nej, nu ska jag återgå till tvn, ska nog fixa lite te, och läsa veckorevyn som mamma köpte till mig igår!

icke-sjuk-men-lite-huvudvärk-pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0