godnatt

jag har precis sett färdigt flickan som lekte med elden, jag kan helt enkelt inte få nog av Millenium filmerna. (får ta och titta på Män som hatar kvinnor imorgon, måste sova nu)
Tänkte bara slänga upp en bild på världens sexigaste kille, eller hur Elliz ;)
Imorgon ska jag nog köpa ny mobil, min är helt kass nu, så jag får väll ta och införskaffa en ny. & sen är det brottning på schemat också. mot Bergania, vi lär ju losa rätt stort, men vad är det det heter, i med och motgång.

Fredag kommer Gabriella hit och kolla på Idol & käkar Kinamat med mig. Först ska vi dock ut till Broby och sätta ljus hos Oscar. Nej dax för sängen. puss

Shia LaBeouf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0