thinking of you

hemma. oops. jag glömde ju berätta att jag försvann iväg till Qbar en sväng. Och denna gången var det trevligt att vara nykter. haha. Träffade lite gamla brottare, bland annat Kent Lang. Det är kul att diskutera brottning med någon som är intresserad av sporten. Det var faktiskt rätt dött där annars. Blir kanske lite roligare imorgon, då det är Lussevaka. Dock så är det tomt på kontot verkar det som, så jag får väll se hur det blir med utgång imorgon.

Hade hoppats på att träffa en viss person, men icke. Får väll se om man träffar han imorgon om man drar ut, dock så vet jag inte om jag väll träffa honom just nu. Fast man har ju fått lite komplimanger underkvällen från alla möjliga håll. trevligt trevligt. Och sen fick man ju känna på hur det är att vara bloggkändis. haha.
Nej, jag ska nog stoppa in den där bettskenan nu, och gå och lägga mig.
pussnatti


ps. Jag tycker att det var rätt att Erik vann, trots att jag hejade på Calle. Calle har utvecklats mest, och jag tycker nästan att han var bäst ikväll, men vinnarlåten tillhörde Erik.
ds.

Kommentarer
Postat av: Johan

Sådär nu är jag inne på din blogg igen. visst var det ganska oväntat ;)

2009-12-12 @ 18:06:34
Postat av: sara

jo, det kan man verkligen säga att det var ;D haha

hoppas att du hade en trevlig kväll igår? :)

2009-12-12 @ 19:07:01
URL: http://egowoman.webblogg.se/
Postat av: Johan

Ja jag hade trevligt. själv då?

2009-12-14 @ 10:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0