091112

jag har gjort det nu. jag ringde simon innan och sa upp mig. eller sa rättare sagt "jobbet är inget för mig, jag kommer inte in idag, jag kommer in imorgon och pratar med dig istället för att ta detta på din telefonsvarare"
så nu är jag officiellt arbetslös igen. Ska bara upp till arbetsförmedlingen och prata med dem också.

det är egentligen lite synd att det var telefonförsäljning det var. För jag trivs verkligen skribra med dem som är på jobbet, alla arbetskamraterna och så. Men jag är ingen telefonförsäljare helt enkelt. Och det får man bara ta att acceptera.

Idag ska jag in till stan och prata med arbetsförmedlingen, sen ner till stallet tror jag. Vi får se. Simon är ju inte på jobbet idag, så jag får väll åka ner där imorgon och prata med han istället. Eller ringa när jag är i skogen med Mullehästen.
vi hörs senare!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0