2 msn konversationer mellan mig & Simon som får mig att le




kommer du ihåg?
simon är en bra person.

jag kommer ihåg när jag precis hade fått reda på att Oscar hade blivit sämre. Oscar & jag smsade rätt mycket med varandra då. Jag blev rätt ledsen över en del saker som Oscar berättade och jag ville inte alls iväg. Det var tivolirocken samma dag. Och jag satt och bölade och skrev med Simon som fick mig på bättre humör nästan direkt. Den kvällen hade jag en karatefylla och gjorde saker som jag faktiskt skämms rätt mycket för, men jag kom iväg iaf. Och jag tvivlar på att jag hade gjort det om det inte hade varit för Simon.

Just nu sitter jag & läser igenom gamla msn konversationer, och kom till en gammal med mig och Simon. & jag ler mig igenom den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0