Mi Lajki

Mi Lajki är några av dem få som jag tycker jag helt underbara smycken. Tyvärr så är det lite dyrare än vad jag har råd med, men ändå. I LOVE THEM!
Några av mina favoriter kommer här nu.

Fantasy Fest Anine Bing Hippie 6 charm bracelet - 1199:-
kanske lite dyrt, men ack så underbart snyggt!


Fantasy Fest Anine Bing Hippie stack of 6 charms on 7 rubber bracelet
- 1199:-
Enligt mig ett perfekt party armband, då den gröna färgen är helt underbar!



Fantasy Fest Amanda Berg Multi Charm Necklace 1699:-
ett underbart halsband från Mi Lajki. Perfekt partyhalsband som sticker ut ur mängden

Fantasy Fest Amanda Berg Little Miss Blogger Necklace 399:-
ÄLSKAR DET! DET ÄR SÅ JAG!! Mamma jag vill ha det i julklapp!



Fantasy Fest Anine Bing Hippie Large Hoop Earrings with Charms 499:-
Stencoola, både till vardag & till fest!

Fantasy Fest Kitti Jutbring Margarita Charm Earrings 499:-
Perfekta partyörhänge!

Som sagt, dem är kanske lite dyra, men det är med stor säkerhet att ingen annan på festen, jobbet, skolan kommer ha ett likadant dom du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0