som vanligt?

haha, jag och killar alltså. fan. jag blir alltid lika förvirrad. ena sekunden är dem jätteintresserade på ett eller annat sätt, nästa nja, inte så intresserad längre.
idag blev jag riktigt förvirrad på 22,22an. allting har flytit på skitbra i flera dagar, och sen idag, är allting helt konstigt. kanske inte så konstigt dock, men ändå.
jag försöker förklara för honom, men han verkar inte förstå.


så jag säger det rätt nu: jag gillar dig. kom hit!

haha, eller som scouterna säger "alltid redo" ;)

So what if it hurts me?
So what if I break down?
So what if this world just throws me off the edge
My feet run out of ground
I gotta find my place
I wanna hear my sound
Don't care about all the pain in front of me
Cause I'm just trying to be happy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0