sommarens bilder ♥


Kroatien. Det var hur fint som helst. Dock regnade det och åskade en massa.

ungefär såhär mogen är jag alltid. :P

Filip på Qbar. ibörjan på maj. jag vet att bilden är uppochner. Ni får helt enkelt vända på datorn? haha

jag&bella på qbar. den kvällen var trevlig!

jag&aleks på en promenad genom skogen i somras. Vi hade precis varit i Ullared då. Jag var skittrött.

jag fick sexrykten spridda om mig på nätet! :) förstår dock inte hur folk kan misstolka mig för det där äcklet


jag hade konstig frisyr. även detta i kroatien

och jag gjorde roliga miner vid pooler.

jag fotograferade, och var faktiskt ganska bra!

jag var så kär så att jag blev söt på bilder! Lycka kallas det.
(den kärleken till den personen sitter i fortfarande)

Herman åkte & kom tillbaka.

det var en varm sommardag & jag red i bara bh vid 23:an


tivolirocken blev en karatefylla efter dåliga nyheter. Strulade med fel folk och fick nästan underläppen avbiten.

jag & josef

jag var i lund med moffe i pappas tröja

jag red...

...och red

fick intressanta mejl

och bodde i malins lägenhet

kallade mig själv för zebra

Allbäck gjorde mål

jag var bränd

och badade i pool

sov på hotell...

och såg galen ut på slott med min papi

och familjer Ziegler och min familj åt glass

och vi blev kallade barn..

min bästa vän dog

och jag tatuerade in en ros till minnen av han

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0