091217

godmorgon bloggen. jag är sleten & trött. och har lite ångest. Jag är 21år och har inte riktigt gjort något vettigt med mitt liv ännu. så jag funderar på att plugga. Men jag vet inte var, eller vad. Media/Mode/Hästar something är väll det som hade passat mig bäst. Dock vill jag inte plugga häst, för majoriteten lär vara tjejer, och jobbiga brudar är något jag inte klarar av.
Hejsan mitt namn är Sara och det är dax för mig att ta tag i mitt liv.
så vad är det jag ska plugga? Eller vart? Jag har inte en aning. Göteborg eller Stockholm? Malmö eller Lund? Örebro eller Strömsholm? Jag har inte en blekaste jävla aning. Men Det är dax att börja bestämma sig nu vad man vill göra i resten av hela sitt liv. Och hade jag fått välja i denna sekund, så hade jag velat jobba med mode.

Men men.
Idag händer det inte så mycket och imorgon är det brottning som gäller. Pappa säger att det är sista seriematchen, men jag vet inte om jag vill tro honom. Sen är det Glentons på lördag en sväng & på söndag är det julavslutning i stallet. Nej om man ska ut och ta morgonciggen och blanda min nutrilett. Från och med nu ska jag bara käka det och sallad.


LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0