feel this

jag vet, dålig uppdatering. jag har helt enkelt inte haft tid. åkte till stallet med malin imorse, och hjälpte till. sen hem, gjorde mig iordning för att åka på brottning. Förlust, och man kan väll säga att efter Jespers match var jag mindre glad så jag tog mina grejer och gick ut för att lugna ner mig, och gick in och kollade på Max match. Jag kan ju inte säga mer än att jag tyckte att alla Ballingslövs brottare skötte sig jävligt bra. Jonas & Marcus gick bra matcher, likså Alex & Tobbe. Otur är allt jag har att säga. För denna matchen borde vi ha vunnit.

Men men, sen hem, käkade och stack ner till Elliz för att gratta henne. Nu är jag trött efter att ha varit vaken sen klockan 8 i morse.
så det blir sängen nu.



dagens låt.
vi hörs imorgon.
pussnatti


You were my dream a long time ago, and now you are the dream I can't let go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0