Hej Konsument

Bästa promenad: Slingan. Perfekt med upp & nerförsbackar. Dessutom är det jättevackert på sommaren!

Favoritgata: Avenyn

Favoritdrink: Qbull på Qbar.

Äter lyxmiddag på: äter väldigt sällan (läs aldrig) lyxmiddag, men om det skulle vara så skulle det väll vara på Cats.

Bästa mikromaten: Äter inte mikromat.

Favoritförort: ingen?

Fikar gärna på: Madrix.

Bästa lunchställe: Madrix.

Bästa brunchen: äter aldrig brunch!

Bästa kaffet: espresso house (framför allt det på Entré i Malmö, bara för den ena karlen där är skitsnygg)

Bästa baren: Qbar?

Senaste Stockholmsupptäckt: Har inte varit i stockholm på år & dar, bokstavligtalat!

Senaste teater-/dansföreställning: Eh...pass! Räknas Winnerbäck?

Senaste utställning: PASS!

Spelar: Alicia Keys senaste

Favoritlyxartikel: Min Lyle & Scott piké (goes with everyting and always looks good!)

Läser just nu: Andreas Carlssons bok ”Live to win”.

Favoritråvara: Kyckling.

Favoritfärg: Svart.

Favoritmärke: Omöjligt att säga.

Favoritskor: Höga klackar eller Converse (det är lika mellan dem)

Klädkonto per månad: Vågar inte tänka på.

Dricksprocent: Mynten

Modeförebild: Elin Kling, Anine Bing, Lauren Conrad, från filmer och tv serier

Motionerar: Nästan aldrig, MEN jag ska börja!

Mest överskattade affär: NK.

Det dyraste jag har köpt: Dyrt varirerar ju på vad det är för något. 500:- på H&M är dyrt medan 500:- MQ inte är dyrt. Allt handlar om kvalitét, vilket går före pengar.

Favoritprodukt på Systemet: Xider & Smirnoff

Favoritprodukt på Apoteket: PASS

Bästa fyllekäket: Pommes med vitlöksås eller kall Kebabpizza

Lyssnar på: musik

Bästa förfestmusiken: Beyoncés senaste skiva & musik som går att sjunga & dansa till. INGEN TECHNO!

Senast gnolade: Empire state of mind med Jay-Z

Mitt sämsta köp någonsin: kommer aldrig ihåg dåliga köp

Dansar helst till: Riviga hits!

Senaste impulsköp: Jag gör bara impulsköp.

Senaste fyndet: Mina senaste high heals. I LOVE THEM, trots att dem inte har lämnat tomten ännu.

Senaste secondhandfyndet: länge sedan jag ens handlade på Second Hand. Tyvärr..

Fulaste klädfärg: Tomatrött.

I dvd:n: Desperate Housewives säsong 1

Användbar pryl: Min dator, vi sitter ihop.

Mode jag aldrig vill se igen: Man ska aldrig säga aldrig.

Värsta huvudbonaden: Kondom-mössan.

Bästa huvudbonaden: Hatt och sjömanskepsar.

Favoritaccessoar: vänska. JAG HAR ALLTID EN VÄSKA

Bil/Transportmedel: Cykel & ibland mor&fars Volvo S40. Buss händer det ju också att man tar. Och tåg.

Återvinner: För lite.

Hejar på: Ballingslövs brottarklubb

Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: Ipod med bra musik, en bok eller senaste Metro eller ELLE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0