hemma igen.

jag tog mig friheten att åka ner till stallet innan utan att säga till. MulleMus hoppade & var jätteduktig. Imorgon ska Aurora fotografera mig och han i snön. :D
Kom precis hem och nu sitter jag och värmer mina ben, måste packa väskan med, då jag inte ska sova hemma inatt. Åker hem till Ida, och sover där. Imorgon kommer det komma fina bilder, jag ska fotografera hästarna nu. I snön. Det kommer bli skitbra! :D Särskilt Shettisarna som blir så tjockpälsade på vintern!
Nej, daxs att packa väskan!
PUSS




bilder från i somras (läs höstas) men det kändes fan som sommar då!

btw, kolla in Intohimos senaste låt. en cover på Taylor Swift's Lovestory. KLOCKREN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0