potentiella nyårsklänningar under 500:-



nu när det är mindre än en månad kvar på 2009 så är det väll dax att börja tänka på klänningen gissar jag.
och detta är några av mina alternativ. Alla kör ju svart på nyår, burkar det vara iaf, så jag tänker vara tvärtom och köra grönt eller rött tror jag. Men svarta alternativ finns på min lista med.
Så varför lägga en massa pengar på en klänning man inte anväder mer senare, så jag ska inhandla min på Gina Tricot. Iaf som det ser ut i nuläget. Jag älskar den röda som kostar 300:- Skor & väska har jag reda fixat. Frågan är bara vad det blir för jacka till, och vart fan festen är. :P Men det löser sig alldeles säkert. Och med stor säkerhet så är man kvar i hässleholm.

Men iaf. Här har ni några tips på nyårsklänningar.
simma lungt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0