Russian Roulette


en av mina hatälskar bilder från Kroatien.
Jag vet vissa som älskar den, andra som hatar den. Ursäkta mig för att jag är snyggare än dig!
HAHAHAHA :)
Det är lite rysk rolett att lägga upp sånna här bilder faktiskt. Egentligen borde jag väll avstå det, men vafan, man lever bara en gång. Och lite "skandaler" har väll ingen dött utav? underbart!
Förövrigt älskar jag den bikinin, är nästan lite ledsen över tanken på att jag inte kommer att kunna använda den nästa år. Kanske kan använda överdelen, men inte underdelen..
Nej, jag ska väll snart ta och hoppa i säng, men ett inlägg kommer det till innan jag går och lägger mig.
Imorgon kommer Gabriella hit. Vi ska kolla på idol och käka kinamat. Sen på lördag ska vi nog passa busungarna. Dem är verkligen skitsöta, vem vet, det kanske kommer upp en bild på dem! :)

puss

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Vilka busungar? :)

2009-12-05 @ 21:52:37
Postat av: sara

grannens ungar (:

2009-12-06 @ 17:41:20
URL: http://egowoman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0