skitdålig uppdatering

jag vet, förlåt. men jag var inte hemma igår. alls typ.
började med att jag åkte in till stan för att jag sklle till tandläkaren, igen.
hemma en stund, sen till stallet. Kommer ner och får höra att Tikki har fått kolik och att dem ska åka till djursjukhuset med henne. och snäll som jag är erbjuder jag mig att åka med som sällskap till Ida.
Vid åtta tiden körde vi iväg, och var tillbaka i Hässleholm vid halv 1 igen. Utan häst.
Dem gjorde diverse undersökningar på henne, och ville behålla henne till på onsdag.
Sanna var väldigt glad i oss igår kan man väll säga. Så länge hästen blir glad är jag nöjd.
nej, nu ska jag lägga mig och vila en stund till & kanske ringa freja!
vi hörs
psuss


en av dem snälla veterniärerna på Helsingborgs jour.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0