i want your design

usch vad jag har varit dålig på att blogga idag. haha. iaf, jag har fått färdigt mina collage nu. dem sitter på väggen! :D
över till något helt annat, jag har tittat lite på forever21's hemsida, och här kommer lite av mina favoriter där just nu :)


en marinblå jacka (jag är inte alls helt insnöad i marinblått)


en helt vanlig t-shirt, enkelt men snygg


supersöt klänning, även den är enkel men snygg (finns även i svart/lila)

snygg spetstop med rosett


en blå byxdress, byxdressen sitter kvar sen i somras. Man kan ju alltid hoppas på bra väder.
(understrycker att jag vill ha stekande värme, förflytta Sverige till medelhavet någon)


en enkel vardagsnygg långärmad tröja


supersnygga skor! ÄLSKAR DEM!!!


älskar designen på jackan, dock önskar jag att den inte är av vad som ser ut som sammet.
Men som sagt, Lila är sen höstens färg.

forever21 är ungefär som H&M. Dock så finns det inte i Sverige ännu, utan att man får beställa från nätet. Och då från USA. Frakten är ganska dyr om jag har förstått det rätt, men hittar man något man verkligen vill ha, så är det helt klart värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0