Hocker

jag kan väll inte säga något annat än att jag är nöjd att Nicklas åkte ut, Eddie gjorde ett skitbra framträdande. Jag hade förväntat mig att Reza skulle hänga löst. Nicklas var första killen ut, men även det sämsta framträdandet av dem som var med idag. Misstolka mig inte, Nicklas gjorde sitt bästa, men kvällens sämsta.


Btw, är det någon som vet om Katrin Zyomeriska är gravid? Hon sa själv att det bubblade inom henne, Jihde tog henne på magen och jag tycker allt att hon är rundare än vad hon varit innan. kanske är det en liten mini bingo påväg nu?


aja, vi höres senare!
puss



edit: Katrin är gravid. En mini Bingo är påväg. jag tyckte väll att Katrin ser ut som om hon har växt ett par Bh storlekar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0