09vs10

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? nej, jag tror nog att detta året var som alla andra på dem flesta plan. Jag förlorade dock en av mina närmaste vänner, första gången jag gick på en begravning där jag begravde en kompis.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej, jag hade inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Malin fick barn, en söt liten tös. & Ida fick en söt lite påg. Många kompisar blev dock gravida, så 2010 kommer man att lägga mycket pengar på barnleksaker detta året!
4. Dog någon som stod dig nära? Oscar.. Vila i frid älskade du.
5. Vilka länder besökte du? Kroatien & Danmarkx2, mer tillät inte min ekonomi.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Fler utlandsresor.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 2 augusti framförallt.
8. Vad var din största framgång 2009? vet inte riktigt.
9. Största misstaget? ångrar aldrig någonting jag gör.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Halsont framförallt.
11. Bästa köpet? Min dator & min nya mobil.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Alkohol & cigg.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mullehästen gjorde mig väldigt glad i år. & alla vänner som ställde upp när allting var svårt på sensommaren.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Beyoncé - Halo.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? blandat, upp&ner
16. Vad önskar du att du gjort mer? ja, jag ville till göteborg nu på hösten, & jag ville lägga mer pengar på kläder än vad jag gjort.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Kämpat för människor som inte kämpar tillbaka.
18. Hur tillbringar du julen? Tillsammans med familjen i Ballingslöv & sen hos mormor&morfar i småland
19. Blev du kär i år? Ja.
20. Favoritprogram på TV? The Hils ofs.
21. Bästa boken du läste i år? Gossip Girl & massa självbiografier
22. Största musikaliska upptäckten? John Mayer
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? ja
25. Något du önskade dig men inte fick? nej.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? jag red Mulle ;)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
att O inte gick bort.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Rock/fashion
29. Vad fick dig att må bra? Frejan <3
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Chris Brown & Shia LaBeouf
31. Vem saknade du? Oscar
32. De bästa nya människorna du träffade? Jadu, jag träffade inte så mycket nya människor. Men Tufta lärde jag känna på nytt, och såklart Moffe & Skalman. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0