drömmar

drömmar kan vara läskiga, dem kan vara otäcka och räliga. Men det finns även vackra drömmar, dagdrömmar som kan själv nästan kan bestämma över är väll dem jag tycker bäst om. När man sitter och fantiserar ihop en egen verklighet på tåget och helt plötsligt förstår att man ska av om 1 minut & att man har en väldigt mycket grejer att packa ihop innan man kliver av (i af om man heter Sara, och slänger ut det mesta man har i väskan på sätet bredvid & på det lilla bordet som man har framför sig.

För ett tag sen så drömde jag ofta om O, på ett sätt var det skönt, men på ett sätt var det väldigt läskigt. För han var inte den O, som jag kommer ihåg, och det gjorde ont i mig. Kanske var det ett tecken på att jag ska ta mig ut till graven igen, jag har inte varit där på snart en månad. Äsch, jag vet inte. Jag saknar han i af, och att han är i mina drömmar betyder kanske att han är med mig fast han inte är här längre. Jag längtar till våren, då får jag en chans att åka ut där och verkligen stanna en stund, prata lite med honom och så. Och även om han inte svarar mig, så får jag iaf allt av bröstet. Alla kill-problem, om 22:22an, och jag kanske kan få lite råd från honom på något konstigt sett där han visar vad han tycker med olika saker.

Förövrigt.
Kan man bli kär i någon som man inte känner? kanske blir man kär i den personens blogg, i den personens skrivande? någon som kan svara på detta?
Fast jag är väll inget för han kanske? äsch vad vet jag? man kan ju alltid försöka!


vi hörs!
köss



jag vill tillbaka till denna dagen. Tivolikrocken var en rätt bra dag trots allt. Eller jag vill inte tillbaka till den dagen, jag vill tillbaka till den Sara. Kaxiga, vågliga Sara. EN RIKTIGT JÄVLA BRA SARA HELT ENKELT! Den Sara gillade jag. Den Sara gillade fotografera, hon gillade vara hon hästarna, hon hade sin bästa kompis kvar i livet. Den Saran kommer väll förhoppningsvis tillbaka, förutom det sista. O kommer inte tillbaka. Därför kommer jag var lite ändrad till detta årets konserter & festivaler, jag kommer ha en tatuering. Min vän sitter nu på min axel istället.
'
Till min vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0