insominac

ja, jag kan inte sova, jag vet inte varför. jag har läst Elsas mode, jag har kollat på typ 100 avsnitt (med en väldig väldig överdrift på typ 90 avsnitt) av How I met your mother, skrivit i min kalender, börjat städa det rosa kaoset (läs mitt rum) & jag är fortfarande inte trött. Och inte nog med det så började adrenalinet att pumpa precis när katten på ett mystiskt sätt tog sig ut ur källaren med halva selen uppknäppt och börjar riva på min dörr. Så jag har jagat han igenom halva huset och fick för mig att det var något i källaren, så jag väckte min lillebror (förlååååt, men tack) och han fick gå ner och kolla. Släppte in katten igen, och gick ut och rökte. Nu funderar jag på om jag antigen fortsätta städa undan det rosa kaoset, eller om jag ska lägga mig och läsa mer i Elsas mode.
Nej, nu har jag traggat alldeles för mycket dead talk, och jag har fortfarande inte bestämt mig om vad jag ska göra. Jag ska iaf börja plocka undan lite.
Nej, jag tvivlar på att någon är vaken 04.21 och läser detta, iaf hopppas jag att ni där ute är bättre på att sova än vad jag är. Men jag kan tänka mig att bjuda på lite bilder från Nyår. Nikkis bilder btw.


hemma hos Nikki.


Sebbe & Aleks (dvs, Lillebror & hans flickvän & en av mina bästa vänner)

Moi


Sebbe & Samir



Jag kom på en sak till som jag kan göra btw, jag kan göra i ordning mitt andra rosa kaos, nämligen min blogg.
Nej, nu är det dax för sängen, eller iaf fixa kaoset. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0