LAME!

CK säger:
HAHA! JAG DÖÖÖÖR!
.Sara säger:
va?  
• CK skickar:



Öppna(Alt+P)
• CK säger:
DEN BILDEN!
HAHAHAHA!



.Sara säger:
hahahaha, fan vad lame!  
den hamnar på bloggen

dagens dream outfit




en outfit jag jävligt gärna hade haft just nu, funderar på om jag ska beställa väskan från Bubbleroom.
Förövrigt är allt på bilden hittat på bubbelrooms hemsida. Vissa grejer är lite billigare, jackan dock är jävligt dyr.






the way you make me feel

jag älskar ditt leende, ditt skratt är helt underbart. omg, i think i'm in love.
jag älskar känslan av kärlek, den är underbar. Helt jävla underbar.
jag längtar redan tills nästa gång jag får träffa dig! :D

dagens shoppning

hallå bloggen. jag har precis kommit hem typ och satt igång en film. har varit inne i stan och shoppat lite med mamma i stan.
Det blev faktiskt rätt mycket, mer än vad jag hade tänkt köpa. Som vanligt med andra ord. haha.

  • ett par lackleggings
  • en pälsväst
  • hårspray
  • hårmousse
  • två bodyscrubs - en med brazil nut lukt & en Aloe Vera & kamomill lukt
  • en body butter - Brazil Nut lukt
  • En facial scrub - Brazil nut lukt
  • två kammar (tappade ju bort den som jag köpte i somras)
  • AloeVera fotkräm
  • en "fläta"
  • 5 filmer ( Nära & Kära, American Crime, The BreakUp, Babyloon A.D & Dumpad)
  • Tidningen Cosmopolitan
  • En paket avsminkningsserevetter



Ja det var väll allt tror jag. Nu ska jag återgå till min film, sen finns det två valmöjligheter, antigen åker jag och träffar Tobz, eller så lägger jag mig i badet och bara myser ikväll. Det lutar åt det andra.
Det känns dumt att träffa andra killar när man gillar en person..

Aja vi hörs säkert senare och så får vi se hur det blir. Puss!


who's hot in Las Vegas!

TOVE! självklart var Tove snyggast ikväll, först ut med den perfekta partyblåsan, typ en sån klänning som jag hade kunnat tänka mig att ha på mig på nyår.


och snyggast av männen var.....bambambam, Eddie.
Lite halvt nonchalant, men samtidigt väldigt eligant. Sexigt!




dem som inte ligger högt på min lista var Calles polisonger och Mariettes klänning som gjorde att det såg ut som att brösten var väldigt väldigt långt ner.

skulle det inte bli after work?

dagen har varit sådär, lite halvkass här & där, haft några riktigt bra samtal idag, men tyvärr inga sälj. Men jag har bestämt mig för att inte ge upp, för om jag ger upp vad säger det om mig då? Jag är egowoman for crying out load, klart som fan jag ska sälja det här. - Nya tag nästa vecka alltså.
Klart plus är iaf att chefen, Simon, är väldigt förstående + att dem två nya, Philip & Julia är riktigt roliga arbetskamrater. 
Och dagens minus är faktiskt Philip som bangade after worken :P hahahaha

Iaf, snart är det dax för mat, det blir kycklingrulle för min del, dock hade jag helst haft kina mat, men jag får väll ringa Bellsan och bestämma att vi äter mat tillsammans snart! :P

och imorgon så har jag tänkt att shoppa lite, iaf liiite. En ny klocka vill jag ha, nu är det rea på ur&penn, perfekt. PLUS att jag har hittat ett par lackleggings på Kappahl som jag tror att jag ska införskaffa mig, och sen för vi väll se om det blir något med :P

aja, en timme till idol, vi hörs senare. puss


I can transform ya!



.... we can transform a good girl to a freak

come to mama



sex på två ben
, jovisst.


Elin Kling



Min största förebild vad som gäller kläder, bloggar, ja allting rättaresagt, är Elin Kling.

Egentligen har jag inte tid med det här, eller bloggen har jag tid med, men jag har inte tid att sitta här just nu, klockan är halv tolv, och jag måste duscha innan jag går och lägger mig.


Aja, vi höres imorgon.
Röka sen duschen som gäller.
puss på er gullungar där ute!

Smygtitt på TopShops nya kollektion



underbara kläder eller hur?
där är ett par som jag kommer införskaffa mig i min garderob, bland annat paljett tröjan, bodyn & klänningen (jag är nästan säker på att det är en klänning, det ser ut som att det hade kunnat vara en byxdress...)
sen älskar jag kavajen, men jag använder typ aldrig kavaj, kanske borde börja?

I can show how I making straight A's in school


you can be in the back singing gimme gimme

Dessie är den sötaste av dem 3

jag tittar på Aschberg just nu, Dessie, Kissie & Paow, var med där och pratar, och nu förstår jag verkligen varför Kissiepissie får redigera sina bilder. Hon är både större och fulare än vad både Dessie & Paow är. Lite ålderskomplex kanske? Nej, av dem tre så är verkligen Dessie den som är sötast. Yngst och sötast.
Men iaf Kenza är fortfarande min "förebild" för min bloggvärld typ, tillsammans med Zykomeriska innan mammabloggen, Gynning, Quetzala Blanco & Elin Kling! Det ska vara nice annars kan man lika gärna skita i det.

jag tror faktiskt att Kissie är påväg ner nu, nu när man sett henne, och ser hur ful hon faktiskt är. Och hur redigerad hon faktiskt är. Visst Dessie redigerar sig hon också, men hon behåller fortfarande sin skönhet.


hade hon bara haft lite mer ögonbryn så är ju dessie söt trots att hon fular sig.


tillskillnad från Kissie pissie som faktiskt ser ut som en av ankorna som hon lägger upp över sina läppar varje gång hon precis har förstorat dem. Tyckte väll att det var konstigt att hennes lillebror är så ful och att hon ser så "bra" ut. Men här har vi ju svaret. Live i tv. Kissie är ful! I'm sorry

jag vill handla ny skor, NU

visst jag fick ett par nya i söndags, men dessa snyggingar kan jag nästan inte ens motstå.
vad tycker ni?




är dem inte underbart snygga?
dem kostar c:a 620:- & jag älskar dem.
imorgon måste jag sälja en massa, jag vill ha Ipoden som det tävlas om nu, och jag vill köpa nya skor! :P

pigg och vaken! =)

jadå, eller vaken iaf.
jobb idag igen, håller på att ta på mig nu.
vi ses ikväll, är hemma vid 5 tiden!

puss




snygging!

jag är en skooman

jag skojar inte. jag älskar skor, klackskor, converse, mockasiner, pumbs, flats, alla.
jag kan inte få nog av skor. Som idag te.x, jag hade med mig två par skor till jobbet, ett par högklackade, och ett par låga skor. och för er som inte vet, så jobbar jag som telefonförsäljare. det är alltså bara mina arbetskamrater som ser mina skor, inte mina kunder.
Iaf, jag sitter på Nelly.com och kollar runder lite, och jag har hittat en skor värda nästan en halv miljon känns det som.  Jag vill ha lön nu, så jag kan bestämma alla dem här skorna jag vill ha.

Men iom att jag inte har särskilt mycket pengar just nu, så tänkte jag ge er söta söta läsare där ute lite tips på jävligt snygga skor, som ändå är väldigt billiga! Kom ihåg gott folk, dem kommer inte i någon speciell ordning, jag älskar dem alla lika mycket!
Priset på skorna är under bilderna. Bara så ni är med ;)






  1. Ankel Hi Boots från Minnetonka - 1299:-
  2. Allstar Light Hi från Converse - 699:-
  3. Moskva - 349:-
  4. Berlin - 299:-
  5. Seattle - 299:-
  6. Rock it - 199:-

  1. Slough - 199:-
  2. 3039 - 1395:-
  3. Morigami - 899:-
  4. Origami - 799:-
  5. Kingston - 399:-
  6. Exeter - 179:-

  1. Felicia från Friis & Company - 1199:-
  2. Boots från STHLMDG - 599:-
  3. Paris - 299:-
  4. Memphis - 299:-
  5. All Stars Specialty från Converse - 699:-

så, detta är dem skorna från Nellys.com
men var lunga, detta är bara början.


Rachel Zoe

- jag älskar dig, din stil och ditt program.
Dö aldrig, snälla!




påväg till jobbet. Trött som sören

17b20d0763c93c9b9f50f645ef9a16e3.png

Kolla varifrån!

påväg till jobbet. Trött som sören men jag ser pigg och fräsch ut iaf.
Tycker om dig. <3


Killar med skäggstubb♥

jag har en svaghet har jag kommit på, snygga killar med skäggstubb. Och helst killar av utlänskt påbrå.
Idol Eddie är ett bar exempel.





JAG SMÄLLER AV LITE.. plus att jag har precis förstått att min smak på killar har ändrats radikalt den senaste tiden.
innan var det verkligen "svenne-banan" killar, sen var det rocker killar, som har gott över till svenska killar med lite utlänskt utseende till utlänska killar overall. Undrar var det kom ifrån.. :P


ps.
inte nog med att Eddie är skitsnygg på bild, han är jävligt snygg i TV med. BIG PLUS på att han kan sjunga..
kolla in detta

dagens önskeoutfit

Budget



Leggings - Gina Trico 249:-
Kofta - Nelly.com 299:-
Skor - H&M 399:-
Väska - Nelly.com 395:-
Armband Mi Lajki - Nelly.com 399:-
Klocka - Nelly.com 169:-

cutest family ever


family madden/richie

Addicted



Life is not measured by
the number of breaths we take,
but by the moments
that take our breath away.

snyggaste idolerna i fredags

snyggast av killarna i fredags var helt klart Eddie.
inte killen man trodde skulle passa in i rockteamat, men fan vad snygg han var!
skäggsubb,  skinnjackan från Jofama, och klassiskt med jeans och ett par lackskor.
Det tog Eddie fram till nu att vinna mitt hjärta, nu vet jag inte om jag gillar han mer än vad jag gillar Calle.



och snyggast av tjejerna var självklart Erica!

klänningen är från H&M, skorna från Scorett.




Är påväg hem nu. 2 par skor blev d

5623b6eba6d2eda1af8ea1ae09972dd7.png

Kolla varifrån!

Är påväg hem nu. 2 par skor blev det, och jag älskar klackskorna. Dem andra är ett par vinterstövlar. Ni får se både bättre bilder på dessa, och på stövlarna senare.


testar om det funkar att mobilblog

2dfceae7c4a6dcaf1882096fe288a7e3.png

Kolla varifrån!

testar om det funkar att mobilblogga


gimme that...

...Chris Brown. JAG SÄGER BARA MUMS! jag skiter i om han är kvinnomisshandlare eller inte, jag vill ha den mannen för en natt eller två.



You be talking like you like what I got (gimme that)
I know you like it how I lean in the 'lac,
You could be in the back saying (gimme, gimme, gimme)

Alex Schulman

jag har alltid gillat Calle, Alexs lillebror, dels för att han är en mums bit, och sen så skriver han jääääävligt bra också (det är inte alls konstigt att Calle vann årets manliga blogg på Blogawards), men nu har Alex börjat bita sig in hos mig med, visst, jag älskade allt som dem gjorde tillsammans under 1000apor tiden, men bloggen Att vara Charlie Schulmans pappa är jävligt rolig, och mycket bättre än alla jävla mamma bloggar. Alex skriver intressant, och väldigt roligt faktiskt.

iaf, förra veckan var Alex med i singing bee, och gjorde en oförglömlig cover på my heart will go on, är det någon där ute som vet vart man kan hitta den, eller om någon vill vara gullig nog att lägga ut den på youtube, så hade jag varit överlycklig!

puss på er där ute!



Anton Abele.



jag känner bara för att citera Anton i egen hög person om vad jag tycker om att han ska in i rikstaden "det är sjukt, vi får inte acceptera det här"

Hocker

jag kan väll inte säga något annat än att jag är nöjd att Nicklas åkte ut, Eddie gjorde ett skitbra framträdande. Jag hade förväntat mig att Reza skulle hänga löst. Nicklas var första killen ut, men även det sämsta framträdandet av dem som var med idag. Misstolka mig inte, Nicklas gjorde sitt bästa, men kvällens sämsta.


Btw, är det någon som vet om Katrin Zyomeriska är gravid? Hon sa själv att det bubblade inom henne, Jihde tog henne på magen och jag tycker allt att hon är rundare än vad hon varit innan. kanske är det en liten mini bingo påväg nu?


aja, vi höres senare!
puss



edit: Katrin är gravid. En mini Bingo är påväg. jag tyckte väll att Katrin ser ut som om hon har växt ett par Bh storlekar.

till Jimmie Åkesson!

First they put away the dealers, then they put away the prostitutes, then they shooed away the bums, and beat and bashed the queers. Turned away asylum seekers, fed us suspicions and fears. We didn't raise our voice, we didn't make a fuss. It's funny, there was no one left to notice. When they came for us.


jag håller med Soran till 100%




behöver inte säga mer än att jag skämms att vara svensk när det finns idioter som Jimmie Åkesson.
pinsamt är det!

Levi i Inlåst

är nog den snyggaste, sexigaste & "pirrar i magen" 17 årig som jag har sett någonsin. kunde han inte varit 5 år äldre?




Rhianna - Russian Roulette


Det finns två två låtar jag är riktigt kär i just nu. Det är dels denna och dels Jordin Sparks Battlefield


Magnus Betnér

är det någon person i denna världen (komiker världen vill säga) så är det nog fan Herr Betnér. Jag kan inte komma på någon annan komiker (kanske Soran Ismail) som faktiskt tilltalar mig på någotvis.
Nej, Betnér gör mig glad när jag är ledsen, det pirrar till i magen när han säger alla sina "elaka" saker, hans leende får mig att le, och att se att han faktiskt är en bra pappa gör mig jävligt glad! Betnér är mannen. Det kanske låter konstigt för er 11-17 åringar där ute som tycker att Björn Gustafsson som är Sveriges bästa komiker, men Magnus är Sveriges bästa komiker, han var Sveriges sexigaste man för något år sedan, och han blir bara sexigare och snyggare med tiden. Jag hoppas att ni gillar detta lika mycket som jag!


Detta är det senaste från Betnér, roasten av Markoolio från i måndags.



nu är det dax för sängen, jobb som väntar imorgon.

RSS 2.0