älskad och väldigt saknad

för fyra månaders sedan exakt låg jag på mitt rum och grät. det värsta i mitt liv hade inträffat. min närmaste & bästa vän Oscar hade dött. det är 4 månader sedan nu. Oscar har en väldigt stor plats i mitt hjärta, och gjorde ett så pass stort inflytande i mitt liv på alla positiva plan, att han fick en egen plats på min axel.
För en liten stund sedan så satt jag och kollade igenom en gemensam kompis till oss facebook, och där var en massa bilder på honom. Jag tänkte visa lite vem personen var som jag blev förälskad i för 4 år sedan.
Bilder som får mig att le, får mig att tänka tillbaka på alla underbara stunder som jag fick med honom. Även om jag bara har varit med när en av bilderna är tagna, så är bilderna precis så som jag kommer ihåg Oscar.






Hoppas att Madde & Anneli tycker att det är okej att jag lägger upp bilderna
Vissa bilder är mina, vissa är madde & anneli's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0