091110

godmorgon bloggen. jag har faktiskt varit vaken i ett par timmar, hunnit titta igenom alla serierna som jag följer & just nu så sitter jag och tittar på Blondinbellas tv intervju i efter 10. Och i mina ögon blir blondinbella mycket mognare och framförallt, hon är mycket snyggare än vad många andra bloggare är. Kissie mfl har inte mycket att komma med. Isabellas ödmjukhet och självkänsla lyser igenom, och det är verkligen snyggt med självförtroende.




Osminkad och ser helt blek ut i ansiktet. Kanske ska köra inom solariet på vägen hem.

Men nu ska jag ta mig i kragen och cykla till stallet, tror jag ska rida en sväng, men annars kan jag bara mysa med ponnyhästen. just det, för er som inte fick höra det igår. Mulle var helt underbar igår. Dem som inte känner honom, vet inte hur jobbig han är ibland. Igår var han helt underbar. Började jobba både neråt och framåt. Han höjde ryggen, sänkte nacken, och man kände verkligen att hästen verkligen tog i för att uppföra sig. Och jag blev bara mer och mer förälskad i han.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0