sweet dream or a beautiful nightmare

ja, jag vet inte. det blev inget ridit idag, men det blev stallet iaf. Fick köra en sväng till Tyringe för att hämta ett häst pass, tyvärr så var dem där jävla idioterna så pass lata att dem inte kunde ta sig utanför huset, ALLTSÅ 15 jävla meter ut och ge oss passet, utan efter en jävlas massa ringade, smsande och många många svordommar från min sida, så fick vi äntligen tag på det.

Annars har det inte hänt så mycket, jag cyklade till stallet.
nu ska jag kolla på biggest loser, och sen blir det ett inlägg om Systrarna Olsens senaste klädkollektion!
puss på er sålänge



just det, jag ska crosstraina senare med, jag är jävligt peppad nu när man ser dem som är med i biggest looser, kan dem, kan jag! Det är bara att cykla, träna, rida & sköta maten ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0